Kvalitetspolicy

Vår målsättning är att vara ett kundfokuserat företag som hela tiden arbetar med förbättringar på ett målmedvetet sätt för att skapa nöjda kunder och medarbetare.

Vi ska hålla utlovade leverans- och färdigställandetider. Eventuella garantiåtaganden skall åtgärdas så snart det är möjligt.

Garantier

Nya reservdelar 1 års garanti. Reparerade delar (kretskort) 6 månader. Utfört arbete 6 månader.

Våra medarbetare skall ha en hög social kompetens samt en gedigen kunskap om de tjänster och produkter som företaget marknadsför samt en stor kunskap i de säkerhetsregler som gäller för utförandet av arbetena. 

Genom att ständigt vara lyhörda och analysera information om marknaden och kunders behov skall vi tillsammans med våra leverantörer erbjuda tjänster och produkter som väl svarar upp mot kunders krav, förväntningar och behov. 

För att uppnå detta ska alla medarbetare: 

• Ha rätt kompetens
• Vara servicevänliga 
• Hålla vad de lovar 
• Utföra egenkontroll 

För att ständigt förbättras ska vi: 

• Vara lyhörda för kundens önskemål 
• Ha orderuppföljning 
• Ha utbildning 
• Hantera avvikelser

Frågor

Vid eventuella frågor, kontakta Portbolaget i Bergslagen via e-post på andreas@pibab.se